שאלות נפוצות

1) האם יש תעודת כשרות ?

כן. הירקות והפירות הינם בהכשר ובהיתר מכירה. בהשגחת הרבנות קרית אתא

2) האם האתר מאובטח ?

כך שהקניה שלכם מאובטחת בצורה המיטבית.
כמו כן איננו שומרים את נתוני כרטיס האשראי שלכם
(לכן אתם נידרשים להכניס אותם בכל פעם שאתם מעוניינים לבצע סגירת חשבון)

3) איך המוצרים מגיעים אלינו ?

אנו מאוד מקפידים על מיון הסחורה ובדיקת האיכות כל מוצר אצלנו נארז בנפרד
בשקיות ניילון איכותיות במידה והכמות פחות מקרטון . המשלוחים מגיע אליכם
בקרטון כאשר המוצרים מסודרים מהכבד ועד הקל.

4) האם יש מינימום הזמנה למשלוח ?

החברה לא תהיה חייבת לספק הזמנות שסכומן הכולל אינו עולה על סכום
מינימום של200 ₪, וכפי שייקבע מעת לעת.
את סכום המינימום העדכני תוכלו בכל עת לבדוק בתנאי השימוש והרכישה.

5) מה לגבי המחירים ?

המחירים שלנו מתעדכנים על בסיס יומי. בנוסף ישנם הטבות ומבצעים
שמתעדכנים על בסיס שבועי. כל השוואה בין המחירים שלנו למחירי המוצרים
ברשתות השיווק או השווקים אינה רלוונטית, לא ניתן להשוות מאחר ואלו מוצרים
שונים - בגדלים, בדירוג שלהם, בחיי המדף שלהם ובטריות שלהם.

6) איך מאשרים ובודקים את פרטי ההזמנה ששלחתי ?

בסיום ביצוע ההזמנה נשלח אישור ופירוט ההזמנה למייל שהוזן בעת ההרשמה.
באחריות הלקוח לעבור על ההזמנה והכמויות של הפריטים.

7) מה ניתן לעשות במקרים של חוסר התאמה במשלוח שהזמנתי ?

במידה ויש אי התאמה בין ההזמנה למוצרים שהזמנת, או חוסר שביעות רצון,
יש לעדכן את מוקד שירות הלקוחות בטלפון 0509930000 או במייל
service@b-hashuk.co.il עד 24 שעות לאחר מועד האספקה.

8) האם ניתן לשנות או לבטל הזמנה שביצעתי ?

על מנת לשנות או לבטל את הזמנה יש לפנות לשירות הלקוחות בטלפון יום לפני מועד האספקה עד השעה 20:30 בערב.